Přijaté příspěvky |
![]() |
| Číslo | Autoři | Název |
|---|---|---|
| 47 | Alexandre Bergel | Controlling the Scope of Change in Java with Classboxes |
| 44 | Jiří Polák | How many better tools have died? The future story of CaseCraft |
| 29 | Karel Richta, Michal Valenta, Jan Vran | Projekt CellStore - objektová implementace XML-nativního SŘBD |
| 48 | Petr Štěpánek | Gemstone - zkušenosti z praxe. |
| 2 | Jiří Vaníček | Třídy a množiny v matematice a informatice. |
| 10 | Martin Molhanec | Ontologické základy conceptuální normalizace. |
| 20 | Oldřich Nouza | Formální podklady pro algoritmizaci transformací objektově orientovaných modelů |
| 27 | Jiří Hynek, Přemysl Brada | O vývoji překladu odborných termínů v oboru ICT a slovníkovém projektu SPOT. |
| 17 | David Toth | Koexistence objektových a neobjektových metod v softwarovém inženýrství. |
| 12 | Alena Buchalcevová, Marek Leitl | Průzkum používání agilních metodik v ČR. |
| 26 | Ľubomír Majtás | Určenie vhodného spôsobu ukladania modelov návrhových vzorov. |
| 25 | Alena Buchalcevová | Metodický vzor pro servisně orientovaný vývoj. |
| 31 | Svatopluk Štolfa, Ivo Vondrák | Porovnání metod pro tvorbu specifikace požadavků za využití byznys procesů. |
| 19 | Filip Malý, Tomáš Kozel | Formy asynchronní komunikace s hybridním klientem. |
| 18 | Aleš Keprt | Kombinace C++ a .NET - jak a proč. |
| 23 | Antonín Slabý, Tomáš Kozel | Použití objektových přístupů při řešení vybraných problémů počítačové grafiky. |
| 32 | Lukáš Valenta, Přemysl Brada | Modelování existujících OSGi komponent. |
| Číslo | Autoři | Název |
|---|---|---|
| 50 | Božena Mannová a kolektiv | Úvodní přednáška k workshopu o výuce programování |
| 13 | Jaroslav Icha | Výuka programování s využitím přístupu 'Objects-First' |
| 14 | Jiří Fišer, Petr Kubera, Květuše Sýkorová | Boo - OOP jazyk vhodný pro výuku |
| 22 | Rostislav Fojtík, Hashim Habiballa | Problematika výuky objektově orientovaného programování |
| 24 | Martin Lasoň, Lumír Návrat, David Sousedík | Automatické vyhodnocování studentských úloh pomocí nástroje Junit |
| 33 | Jarmila Pavlíčková, Luboš Pavlíček | Podpora týmové práce v kursech programování |
| 37 | Tomáš Foltýnek, Jan Kryštof, Arnošt Motyčka, Ondřej Popelka, David Procházka | Evoluce programátora na PEF MZLU v Brně |
| 39 | Miloš Prokýšek, Ladislav Beránek | Databázový systém Caché ve výuce |
| 1 | Vojtěch Merunka | Daskalos |
| 34 | Martin Papík, Jiří Brožek, Marek Pícka | LambdaTalk |
| Číslo | Autoři | Název |
|---|---|---|
| 3 | Jan Lukeš | Improving Smalltalk Repository. |
| 5 | Ulman Miloš, Benda Petr, Kuška Stanislav | Procesní analýza výuky v heterogenním prostředí univerzity. |
| 11 | Kolyo Onkov | System on packaging and integration of PC time series database and statistical software. |
| 21 | Athanasios Podaras | Object Oriented Reusable Analysis Patterns for implementing Integrated Pest Management Processes. |
| 16 | Robert Pergl | Význam objektového přístupu v softwarovém inženýrství v souvislosti s moderními přístupy řízení |
| 28 | Pavel Strnad, Michal Valenta | Object-oriented Implementation of Transaction Manager in CellStore Project. |
| 30 | Emil Kršák, Viliam Tavač | Architektúra distribuovaného systému operatívneho riadenia dispečerského dopravného systému. |
| 36 | Michal Aichinger | Nové směry v tvorbě internetových aplikací. |
| 40 | Ondřej Volráb | Fuzzy logika na úrovni rozhraní pro perzistenci dat. |
| 42 | Zdeněk Struska | Představení konceptu nové metody pro odhad složitosti – BORM points |